OBJ25004
- podívat se na kotouč zadní jestli se měnil - vyčistit sedlovku - nové lanko a bovden - kontrola chodu zadní brzdy - kontrola brzd - doplnit zadní drát a vycentrovat kolo - najít servisní list (a posoudit) - řetěz - muc off ceramic Dry
- 🎁 nové přední desky jako dárek - 🎁 přidána malá podložka pod představec
slabá tenze ale to samé co zadní ráfek / doporučuji přepléct na mosaz niple
slabá tenze / nemožno dopnout protože tam jsou hliníkové niple a některé jsou již strhané / doporučuji přepléct na mosazné / drát vyměněn / nipl z ráfku vytažen / díra v notubes pásce zalepena páskou / docentrováno
Zkontrolován chod v pořádku / otevřeno jedno ložisko za mě kompletní repasy udělat za rok / odpoen tlumič
23-03-2025 15:03
Vysvětlení stavů komponentů
fialově - jaké závady jsem při servisu objevil
šedě - popsáno co jsem dělal
červeně - označeny nové díly
modře - v jakém stavu díl je
Stav OK - stav je v pořádku
Stav jezdit, neřešit - stav není úplně ideální, ale je provozu schopný. Výměna by znamenala větší zátěž pro peněženku a není jisté, jestli by se to vyplatilo
Stav dojezdit - na dojetí, po opotřebování vyměnit za nový
Jaká maziva používám na řetěz při servisu
Před mazáním, řetěz vždy vyperu nejméně 2x v ultrazvukové čističce, vysuším vzduchem, odmastím odmašťovačem a nechám vyschnout. Mazivo na řetěz dávám nejdřív až po 12 hodinách od čištění a pak nechám nejméně 12 hodin mazivo zaschnout. Jedině tak má nejlepší výkon.
Muc-Off Dry
základní mazivo do suchých podmínek, nájezd na 1 namazání je kolem 80 Km, pak začne řetěz “šustit” a je potřeba domazat. Málo špiní.
Muc-Off ceramic Dry
mazivo do suchých podmínek s přidanými keramickými částicemi, zvýšená odolnost a zvýšený nájezd něco kolem 180 Km, pak je potřeba domazat.
Tímto mažu standardně všechna servisovaná kola v servisu. Stačil by základní, ale věřím, že zvýšený nájezd a lepší kvalitu oceníte.
Muc-Off ceramic Wet
lepivé mazivo odolávající vodě, doporučuji v zimních měsících, hůř se čistí. Tímto mažu na požádání
Squirt
mazivo na bázi vosku, doporučuju na všechna silniční kola a kola ježděná v suchých podmínkách. Výhodou jsou čisté převody a řetěz, nižší potřeba čištění, Vytváří takové “šupinky”, které opadávají, případně stačí občas otřít hadrem a domazat
…Vaše oblíbené
Máte své oblíbené mazivo které pravidelně používáte? Přineste si ho, rád Vám Vašim mazivem řetěz namažu 🙂