OBJ25201
- oprava přesmykače - výměna omotávky - lanka + bondeny - nové špalíky
- přehazovačka je na max. 28 počet zubů ( kazeta je tam 32 zubů) - přesmykač je tam 11 a řetěz je 10 (není to kompatibilní) / dán přesmykač z Cipollini, což je stará tiagry 2x10 - krátké řadící bovdeny i brzdové (nejde otočit řídítka) - špatná čepička u krku vidlice (mimoosová) nahrazeno normální - křivě zařezaný krk vidlice (neřešeno) - nový štelovací kolík u bovdenu přesmykače (původní byl vychozený) - nainstalován speciální flexibilní koncový bod bovdenu u přehazovačky kvůli ohybu - kola jsem neřešil (dráty jsou už hodně orezlé (jezdit a neřešit) - ⚠️ blikačka nabita - přidány samolepky proti klepání ventilků jako 🎁 - přidány podložky pod osu kvůli přesmykači / ⚠️ středové složení nemá tu tuhost co by mělo mít / dáno konstrukcí - nové vložka v klice proti vypadnutí 🎁
invertní niple
invertní niple
25-08-2025 16:07
předělány podložky pod představcem / dána jedna 5mm nahoru kvůli karbonovému krku
Vysvětlení stavů komponentů
fialově - jaké závady jsem při servisu objevil
šedě - popsáno co jsem dělal
červeně - označeny nové díly
modře - v jakém stavu díl je
Stav OK - stav je v pořádku
Stav jezdit, neřešit - stav není úplně ideální, ale je provozu schopný. Výměna by znamenala větší zátěž pro peněženku a není jisté, jestli by se to vyplatilo
Stav dojezdit - na dojetí, po opotřebování vyměnit za nový
Jaká maziva používám na řetěz při servisu
Před mazáním, řetěz vždy vyperu nejméně 2x v ultrazvukové čističce, vysuším vzduchem, odmastím odmašťovačem a nechám vyschnout. Mazivo na řetěz dávám nejdřív až po 12 hodinách od čištění a pak nechám nejméně 12 hodin mazivo zaschnout. Jedině tak má nejlepší výkon.
Muc-Off Dry
základní mazivo do suchých podmínek, nájezd na 1 namazání je kolem 80 Km, pak začne řetěz “šustit” a je potřeba domazat. Málo špiní.
Muc-Off ceramic Dry
mazivo do suchých podmínek s přidanými keramickými částicemi, zvýšená odolnost a zvýšený nájezd něco kolem 180 Km, pak je potřeba domazat.
Tímto mažu standardně všechna servisovaná kola v servisu. Stačil by základní, ale věřím, že zvýšený nájezd a lepší kvalitu oceníte.
Muc-Off ceramic Wet
lepivé mazivo odolávající vodě, doporučuji v zimních měsících, hůř se čistí. Tímto mažu na požádání
Squirt
mazivo na bázi vosku, doporučuju na všechna silniční kola a kola ježděná v suchých podmínkách. Výhodou jsou čisté převody a řetěz, nižší potřeba čištění, Vytváří takové “šupinky”, které opadávají, případně stačí občas otřít hadrem a domazat
…Vaše oblíbené
Máte své oblíbené mazivo které pravidelně používáte? Přineste si ho, rád Vám Vašim mazivem řetěz namažu 🙂