OBJ25006
• předělat na duše • 2 roky staré kolo • projít a podotahovat • vůle v zadní nábě
- špatně namotaná omotávka (částečně přemotáno) - krátký bovden u přesmykače (pořešit s příští výměnou omotávky) - vůle v zadaní nábě je dána zadní nábou / vůle je mezi osou a nábou / jezdit neřešit, případně je to na výměnu náby
Podpětí 90 Kg / dopnuto na 120Kg / házelo to nahoru dolů a P+L / tenze srovnána v rámci možností / docentrováno
Zaklepána vložka v přední náboje byla nakřivo / předěláno z bezduše na duši - notubes páska ponechána
podpětí na 75 Kg / dopnuto na 120 Kg / házelo to nahoru dolů a P+L / tenze srovnána v rámci možností / docentrováno
- předěláno z bezduše na duši - notubes páska ponechána - otvor po novém niplu zalepen páskou (viz. foto) - zadní kolo je s napětím drátů na svém limitu (niple se začínají kroutit) - vůle v zadní nábě je dána zadní nábou (doporučuji ji při přetrvávajících problémech vyměnit)
Vysvětlení stavů komponentů
fialově - jaké závady jsem při servisu objevil
šedě - popsáno co jsem dělal
červeně - označeny nové díly
modře - v jakém stavu díl je
Stav OK - stav je v pořádku
Stav jezdit, neřešit - stav není úplně ideální, ale je provozu schopný. Výměna by znamenala větší zátěž pro peněženku a není jisté, jestli by se to vyplatilo
Stav dojezdit - na dojetí, po opotřebování vyměnit za nový
Jaká maziva používám na řetěz při servisu
Před mazáním, řetěz vždy vyperu nejméně 2x v ultrazvukové čističce, vysuším vzduchem, odmastím odmašťovačem a nechám vyschnout. Mazivo na řetěz dávám nejdřív až po 12 hodinách od čištění a pak nechám nejméně 12 hodin mazivo zaschnout. Jedině tak má nejlepší výkon.
Muc-Off Dry
základní mazivo do suchých podmínek, nájezd na 1 namazání je kolem 80 Km, pak začne řetěz “šustit” a je potřeba domazat. Málo špiní.
Muc-Off ceramic Dry
mazivo do suchých podmínek s přidanými keramickými částicemi, zvýšená odolnost a zvýšený nájezd něco kolem 180 Km, pak je potřeba domazat.
Tímto mažu standardně všechna servisovaná kola v servisu. Stačil by základní, ale věřím, že zvýšený nájezd a lepší kvalitu oceníte.
Muc-Off ceramic Wet
lepivé mazivo odolávající vodě, doporučuji v zimních měsících, hůř se čistí. Tímto mažu na požádání
Squirt
mazivo na bázi vosku, doporučuju na všechna silniční kola a kola ježděná v suchých podmínkách. Výhodou jsou čisté převody a řetěz, nižší potřeba čištění, Vytváří takové “šupinky”, které opadávají, případně stačí občas otřít hadrem a domazat
…Vaše oblíbené
Máte své oblíbené mazivo které pravidelně používáte? Přineste si ho, rád Vám Vašim mazivem řetěz namažu 🙂