OBJ25121
- vyměnit gripy / špatně namontované brzdové páky - špatné brzdy / nekompatibilní třmeny + hadice+ páky (napočítat brzdy = třmeny+hadice) - přední kotouč cuká při jízdě - vyjetá kazeta - vyjetý řetěz - kolo se protáčí / chyba v ořechu / rozdělat
- přední plášť je obráceně / otočeno - obráceně daná spojka řetězu / opraveno s novým řetězem - desky kovové vyměněny za organické s chlazením - prasklá objímka od lockoutu z důvodu přetažení upínacího šroubu / neopravitelné / vyměněn za podobný použitý - hlavové složení krokuje / dojezdit - obě kola dojezdit a pak případně pořídit nová / ořech ocelový pokud zůstane na tomto typu kazety
necentrovatelné / zarostlé niple
lehce porovnána tenze / vycentrováno v rámci možností (praskliny v ráfku)
- praporky do ořechu dány z rozdělané náby jako 🎁
krokuje / Stav jezdit neřešit
Vysvětlení stavů komponentů
fialově - jaké závady jsem při servisu objevil
šedě - popsáno co jsem dělal
červeně - označeny nové díly
modře - v jakém stavu díl je
Stav OK - stav je v pořádku
Stav jezdit, neřešit - stav není úplně ideální, ale je provozu schopný. Výměna by znamenala větší zátěž pro peněženku a není jisté, jestli by se to vyplatilo
Stav dojezdit - na dojetí, po opotřebování vyměnit za nový
Jaká maziva používám na řetěz při servisu
Před mazáním, řetěz vždy vyperu nejméně 2x v ultrazvukové čističce, vysuším vzduchem, odmastím odmašťovačem a nechám vyschnout. Mazivo na řetěz dávám nejdřív až po 12 hodinách od čištění a pak nechám nejméně 12 hodin mazivo zaschnout. Jedině tak má nejlepší výkon.
Muc-Off Dry
základní mazivo do suchých podmínek, nájezd na 1 namazání je kolem 80 Km, pak začne řetěz “šustit” a je potřeba domazat. Málo špiní.
Muc-Off ceramic Dry
mazivo do suchých podmínek s přidanými keramickými částicemi, zvýšená odolnost a zvýšený nájezd něco kolem 180 Km, pak je potřeba domazat.
Tímto mažu standardně všechna servisovaná kola v servisu. Stačil by základní, ale věřím, že zvýšený nájezd a lepší kvalitu oceníte.
Muc-Off ceramic Wet
lepivé mazivo odolávající vodě, doporučuji v zimních měsících, hůř se čistí. Tímto mažu na požádání
Squirt
mazivo na bázi vosku, doporučuju na všechna silniční kola a kola ježděná v suchých podmínkách. Výhodou jsou čisté převody a řetěz, nižší potřeba čištění, Vytváří takové “šupinky”, které opadávají, případně stačí občas otřít hadrem a domazat
…Vaše oblíbené
Máte své oblíbené mazivo které pravidelně používáte? Přineste si ho, rád Vám Vašim mazivem řetěz namažu 🙂