OBJ25155
- ovládání páčkou na vidlici zjisti cenu - nový zadní kotouč - rozebrat a posoudit
- zadní kolo na suchu / přední něco tam je (maripossu mam skladem) - ložiska v zadní nábě komplet (objednáno dlouhodobě) - nový zadní kotouč - desky v pohodě - hlavové ložisko spodní na výměnu - vyměnit kompletně kapalinu - zadní stavba bude o domazání
1 drát mimo tenzi / opraveno / docentrováno
tenze poupraveny v rámci možností / co to šlo docentrováno
2x140
kompletní repase / všechna ložiska domazána Almagard 3752 / nikde žádná rez / mírné znečištění u hlavního ložiska na straně převodníku, chod OK / všechna šrouby podmazány a zalepeny na loctite 243 / dotaženo na moment
25-07-2025 07:30
dotaženo na moment
Vysvětlení stavů komponentů
fialově - jaké závady jsem při servisu objevil
šedě - popsáno co jsem dělal
červeně - označeny nové díly
modře - v jakém stavu díl je
Stav OK - stav je v pořádku
Stav jezdit, neřešit - stav není úplně ideální, ale je provozu schopný. Výměna by znamenala větší zátěž pro peněženku a není jisté, jestli by se to vyplatilo
Stav dojezdit - na dojetí, po opotřebování vyměnit za nový
Jaká maziva používám na řetěz při servisu
Před mazáním, řetěz vždy vyperu nejméně 2x v ultrazvukové čističce, vysuším vzduchem, odmastím odmašťovačem a nechám vyschnout. Mazivo na řetěz dávám nejdřív až po 12 hodinách od čištění a pak nechám nejméně 12 hodin mazivo zaschnout. Jedině tak má nejlepší výkon.
Muc-Off Dry
základní mazivo do suchých podmínek, nájezd na 1 namazání je kolem 80 Km, pak začne řetěz “šustit” a je potřeba domazat. Málo špiní.
Muc-Off ceramic Dry
mazivo do suchých podmínek s přidanými keramickými částicemi, zvýšená odolnost a zvýšený nájezd něco kolem 180 Km, pak je potřeba domazat.
Tímto mažu standardně všechna servisovaná kola v servisu. Stačil by základní, ale věřím, že zvýšený nájezd a lepší kvalitu oceníte.
Muc-Off ceramic Wet
lepivé mazivo odolávající vodě, doporučuji v zimních měsících, hůř se čistí. Tímto mažu na požádání
Squirt
mazivo na bázi vosku, doporučuju na všechna silniční kola a kola ježděná v suchých podmínkách. Výhodou jsou čisté převody a řetěz, nižší potřeba čištění, Vytváří takové “šupinky”, které opadávají, případně stačí občas otřít hadrem a domazat
…Vaše oblíbené
Máte své oblíbené mazivo které pravidelně používáte? Přineste si ho, rád Vám Vašim mazivem řetěz namažu 🙂